Weekend-ul acesta la Cluj-Napoca a avut loc cea mai mare ediție Street FOOD Festival din Europa de Est. Ediție care a scos din casă peste 170 000 de participanți.
Zona de festival a fost extinsă, iar numărul food truck-urilor cu preparate gustoase și interesante a ajuns la 90 pentru această ediție. Întreaga zonă de festival a fost gândită ca o adevărată călătorie în jurul lumii cu zone amenajate special și decorate tematic. American Dream, Little Asia, La Vita e Bella sau Cabrones au atras gurmanzii pentru preparatele interesante, dar au devenit și cele mai „instagramabile” zone din Cluj în acest weekend. În aceste locații pe lângă preparatele culinare speci&ce, cei prezenți au experimentat și diferite activități tipice &ecărei zone în parte. Atracția principală din zona La Vita e Bella au fost cele cinci Vespa din în festival, iar la American Dream diferite jocuri au putut & încercate.
Music&Food
La scena Hambarul Muzical au putut fi ascultați artiști precum Mădălina Pavăl, Luiza Zan, Maru sau JazzyBIT, iar duminică seară pe scena Street FOOD au urcat băieții de la Vița de Vie cu show-ul lor acustic care au reușit să impresioneze audiența. Noutatea de la această ediție de toamnă a fost zona Octombrie și cortul Octombrie care odată descoperit de clujenii a devenit atracția principală. O zonă dedicată lunii octombrie cu decoruri atractive și multe photo cornere care au adus bucuria pe fețele tutoror, de la cei mici la cei mari. Pe lângă truck-urile cu preparate diverse și decorurile tomnatice, zona Octombrie a avut și un cort imens, semideschis, de 1000 mp, cu un decor frumos unde oamenii au mâncat, dar s-au și distrat pentru că în fiecare seară acolo au mixat dj-i cunoscuți, ba mai mult în seara de sâmbătă în cortul Octombrie a avut loc o petrecere retro.
O altă atracție a fost zona „Copilării”, doar că de data aceasta mai mult pentru cei mici. O zonă amenajată ca un tărâm fantastic în care copiii au putut să participe la diferite ateliere de creație și activități, de la golf la teatru de păpuși. În weekend cei mici au putut să se bucure la spectacolele de magie sau să admire păpușile uriașe care au de&lat de mai multe ori în perimetrul festivalului. Această ediție a bucurat nu doar participanții la festival,dar și mediul înconjurător pentru că datorită receptivității participanților care au aruncat gunoaiele în mod corect în pubelele din perimetrul festivalului s-au reciclat 70 mc (metri cubi) de deșeuri reciclabile, iar paharele în care s-a servit berea în festival au fost pahare reutilizabile.
Debut la Cluj-Napoca
Street FOOD Festival este un concept de festival care a debutat în 2016 la Cluj-Napoca, iar ulterior a fost dezvoltat în alte 11 oraşe. An de an festivalul a atras tot mai mulți „pofticioși” și participanți, iar în anul 2018 festivalul a fost vizitat de peste 800.000 de persoane care au avut ocazia să încerce rețete ingenioase și să participe la activităţi
recreative. Revoluţia street food a avut un impact însemnat şi la nivel de comunitate prin conştientizarea nevoii de a-i ajuta pe cei defavorizaţi sau prin combaterea fenomenului de risipă alimentară.