O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa în perioada 3 – 6 februarie 2020, în comuna Geaca, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate, după următorul program:
– luni, 3 februarie 2020, localitatea Geaca, ora 9.30
– marţi, 4 februarie 2020, localitatea Geaca, ora 9.30
– marţi, 4 februarie 2020, localitatea Legii, ora 13.00
– miercuri, 5 februarie 2020, localitatea Lacu, ora 9.30
– miercuri, 5 februarie 2020, localitatea Chiriş, ora 13.00
– joi, 6 februarie 2020, localitatea Sucutard, ora 9.30
– joi, 6 februarie 2020, localitatea Puini, ora 13.00
În acest context, cetăţenii de pe raza localităţii care au cărţile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, precum şi persoanele aflate în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate şi cei care solicită viză de reşedinţă, sunt invitaţi să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate.
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărţii de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare, funcţionarii Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaţilor din cadrul Primăriei Geaca, precum şi al organelor de poliţie locale.