Un clujean a fost deconectat de la curent de către Electrica Cluj. Acesta relatează faptul că nu a primit nicio factură dar chiar și așa a fost deconectat.
”Fără să primească facturi prin poșta sau electronic, fără să primească un preaviz, zeci de clienții s-au trezit cu curentul tăiat astăzi, iar situația cu siguranță că se va repetă în zilele următoare.
Explicația, cunoscută de companie, e că firma angajată să distribuie facturile sau preavizul nu face asta (de ce nu se remite și electronic factură rămâne însă un mister). Iar cei ce plătesc pentru nesimțirea Electrică Furnizare, ce nu e în stare să se asigure că facturile lor ajung la clienți, suntem tot noi, clienții acestei companii, ce ne trezim fără energie electrică tocmai când se anunță cele mai friguroase zile din această iarnă.
Culmea e că, deși în decurs de nicio ora de când am fost tăiat am achitat facturile de care nu am știut, reconectarea nu se poate face decât mâine. Altfel spus pe lângă neplăcerile cauzate de incompetența Electrică Furnizare, mai trebuie să stau și fără căldură în noaptea-n care se anunță -14 grade în Cluj (deoarece nici centrală de apartament nu merge neavând energie electrică).
În caz că va întrebați de ce nu am mers la sediul Electrică Furnizare când am văzut că nu primesc factură, precizez că la sediul companiei de pe stradă Memorandumului este zilnic o coadă de câteva zeci de persoane, iar din moment ce am verificat periodic și poștă și emailul și contul online unde primeam facturile până în urmă cu 2 luni, am presupus că factură nu se emite încă datorită proastei gestionări de către această companie a situației în contextul liberalizării pieței de energie și a exploziei prețului energiei (ce a determinat anularea sau modificarea multor contracte)”, a relatat Radu Fărcaș.
SURSĂ: BZC.ro