Doi părinți au sunat la 112 iar medicul coordonator de la Ambulanța Cluj în loc să-i ajute, i-a certat pe motiv că nu știu să-și crească copilul. Bebelușul de doar 1 an și nouă luni urina sânge și plângea.
Medicul coordonator de la Ambulanță le-a închis telefonul în nas și nici ambulanță nu le-a trimis.
Tatăl fetiţei: „Sărut mâna, fetiţa urinează şi când urinează are sânge”
Operator ambulanță: „Medic de familie, domnu’”.
Tatăl fetiţei: „La ora asta nu am medic de familie”.
Operator ambulanță „No şi acuma ce să vă fac pentru asta, nu vă supăraţi? E opărită?”
Tatăl fetiței: „Nu e opărită”.
Mama fetiţei: „Am observat când urinează e sânge, am schimbat-o de pampers şi plânge”.
Tatăl fetiței: „Doamna scumpă, am căutat jumătate de oră maşină. Nu e urgenţa? Dacă fata îmi păţeşte ceva, răspundeţi”.
Operator ambulanță „Eu nu răspund deloc. E copilul dumitale, nu trebuia să laşi să se ajungă până aici. Nu răspund eu deloc. Înseamnă că nu te-ai uitat la ea, foarte simplu. Eu nu răspund, răspunzi dumneata şi nevasta dumitale, nu sunt ai mei copiii. Eu pe ai mei mi i-am crescut. Eu sunt obligată pe urgenţă. Ce mă înveţi tu pe mine? Tu să îţi vezi de copil mai bine. Răspunzi, că e al tău”.
Această discuție telefonică a avut loc anul trecut în luna noiembrie însă părinții doar astăzi au intrat în posesia ei, după ce au depus o cerere la Serviciul de Telecomunicații Speciale, informează ȘtirileProTV.
Părinții au fost nevoiți să sune de trei ori pentru că ,,doamna de la ambulanță” nu a vrut să îi ajute. Doar a treia oară a fost cu noroc și a fost trimisă o ambulanță.
Tatăl bebelușului, a declarat faptul că „Doamna de la ambulanţă nicidecum nu a vrut să-mi dea o ambulanţă pentru fetiţă. M-a jignit, m-am simţit foarte jalnic când a vorbit, pentru că zicea că nu pot să caut de copiii mei, deci nu am cum să ingrijiesc de copiii mei. Am sunat de foarte multe ori, de 3-4 ori am sunat ca să trimită ambulanța. Când fetiţa plânge şi când sângerează nu cred că asta nu e urgenţă. Doamna îmi zicea că nu e urgenţa. Aş vrea să se ia măsuri”.
Managerul Serviciului de Ambulanță Cluj a declarat că deja a început ancheta și că recunoaște că doamna care a răspuns la telefon nu a procedat cum trebuia: „La ora aceasta este o anchetă în curs. Comunicarea cu pacinetii trebuie să fie pe prim plan. Este un loc stresant, unde este agitaţie de multe ori, şi vedem rezultatele anchetei. Din punctul meu de vedere, trebuia o comunicare mult mult mai bună cu pacientul respectiv”, a declarat Horia Simu.
Din fericire, fetița este acum în afara oricărui pericol, spun cei de la ProTV.