Ultima actualizare: 13.11.2024
Locale

Cererile făcute către Poliția Cluj se pot face doar electronic. Ce alte măsuri s-au luat

Cererile făcute către Poliția Cluj se pot face doar electronic. Ce alte măsuri s-au luat

Având în vedere măsurile instituite pentru limitarea efectelor noului tip de coronavirus – 2019-NCoV, activitatea de primire în audiență a fost suspendată.

Măsura se aplică atât la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Cluj, cât și la sediile polițiilor municipale și orășenești din județ.

Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări pe care intenţionaţi să le adresaţi instituţiei noastre vor fi transmise prin servicii poștale sau în format electronic, la adresa de e-mail cabinet@cj.politiaromana.ro.

În ceea ce privește eliberarea certificatelor de cazier judiciar, pentru perioada 12 martie – 3 aprilie 2020, facem următoarele precizări:

  • primirea tuturor cererilor pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar se va face pe adresa de e-mail a serviciului cazier@cj.politiaromana.ro sau prin fax la numărul 0264/433062, însoțite de un act de identitate în termen de valabilitate, cu exprimarea clară a motivului solicitării certificatului de cazier; la eliberarea certificatului de cazier judiciar solicitantul prezintă actul de identitate pentru verificările specifice;

  • pe cerere se va specifica locul de unde solicitantul va ridica certificatul de cazier judiciar: sediul Serviciului Cazier Judiciar, Statistică şi Evidenţe Operative (S.C.J.S.E.O.), polițiile municipiilor Turda/Câmpia-Turzii/Dej/Gherla sau orașul Huedin; în funcție de această opțiune a solicitantului, cererea va fi direcționată spre soluționare subunității de poliție sau va rămâne la S.C.J.S.E.O.;

  • depunerea cererii direct la ghișeu se va efectua doar în cazul unor situații urgente, când obținerea certificatului de cazier judiciar pe loc este absolut necesară;

  • eliberarea certificatelor de cazier judiciar se va efectua după un interval de 24 ore de la trimiterea cererii prin e-mail sau fax, pentru ca cererea să poată fi procesată, la sediul serviciului și la sediile polițiilor municipale și orășenești, după următorul program:

La sediul S.C.J.S.E.O. LUNI 09 – 14

Str. Corneliu Coposu, nr.167, Cluj-Napoca MARȚI 09 – 14

MIERCURI 14 – 18

JOI 09 – 14

VINERI 09 – 12

La sediul Poliției municipiului Turda LUNI 10 – 12

MARȚI 13 – 15

JOI 10 – 12

VINERI 10 – 12

La sediul Poliției mun. Câmpia-Turzii MARȚI 10 – 12

MIERCURI 10 – 12

JOI 13 – 15

La sediul Poliției municipiului Dej MARȚI 10 – 12

MIERCURI 08 – 10

JOI 09 – 11

La sediul Poliției municipiului Gherla LUNI 09 – 11

MARȚI 09 – 11

JOI 13 – 15

La sediul Poliției orașului Huedin MARȚI 10 – 12

MIERCURI 10 – 12

VINERI 09 – 11

Atenție! Instituțiile publice pot solicita direct cazierul judiciar (conform prevederilor O.G. nr.41/2016), fără a trimite cetățenii la ghișee.

În ceea ce privește activitatea cu publicul a polițiștilor din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase, facem următoarele precizări:

  • Corespondența cu deținătorii de arme sau cu persoanele interesate se va desfășura prin mijloace de comunicare la distanță: e-mail arme@cj.politiaromana.ro sau prin fax la numărul 0264 – 43.28.68, iar informațiile cu privire la stadiul de soluționare a solicitărilor pot fi obținute la numărul de telefon 0264/40.10.36.

  • Prin excepție, vor fi preluate direct cererile a căror depunere este condiționată de respectarea unor termene legale, după cum urmează:

    • Solicitarea acordării permisului de armă şi a înscrierii armei în permisul de armă (art. 22 din Legea nr. 295/2004 privind regimul armelor și munițiilor – prevede obligativitatea unei persoane de a solicita înscrierea în permis în termen de 3 zile a armei procurate din țară și în 15 zile lucrătoare a armei procurate din afara teritoriului României).

    • Solicitarea de prelungire a valabilității permisului de armă (art. 25 din același act normativ ce prevede obligativitatea titularului dreptului de deținere, port sau folosire arme, să se prezinte înainte de expirarea permisului de armă la structura de poliţie competentă în a cărei rază de competenţă teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa cu armele înscrise în permis, precum şi cu documentele stabilite în normele metodologice de aplicare a Legii nr.295/2004).

      Pentru a fi la curent cu ştirile PortalCJ vă invităm să ne urmăriţi şi pe Facebook.

Cererile făcute către Poliția Cluj se pot face doar electronic. Ce alte măsuri s-au luat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mai multe despre Locale
Copacii plantați de Emil Boc pe Bună Ziua au fost scoși. A fost o mini capcană

Copacii plantați de Emil Boc pe Bună Ziua au fost scoși. ”A fost o mini capcană”, spune edilul. ”Planul realizat...

Închide