Potrivit unui studiu IRES, dat astăzi publicității, românii au trecut în proporție mare la comerțul online. Cele mai vândute produse online rămân electrocasnicele.
Din studiu reiese că 48% dintre români declară că au făcut cel puțin o dată cumpărături online. Produsele electronice și electrocasnice (81%), îmbrăcămintea și accesoriile (71%), încălțămintea (67%), produsele pentru întreținerea gospodăriei (57%) sau produsele cosmetice (50%) au fost cumpărate în cele mai mari proporții.
De asemenea, 17% dintre români au apelat, în această perioadă, la servicii de livrări la domiciliu (cumpărături sau mâncare gătită). Cei mai mulți au cumpărat mâncare gătită (60%) și produse alimentare (53%), iar 13% au cumpărat și medicamente.
Studiul a fost realizat pe un eșantion de 1.055 de persoane de 18 ani și peste. Tipul eșantionului este multi-stratificat, probabilist și reprezentativ la nivel național. Perioada realizării anchetei a fost 7 – 8 aprilie 2020,
iar datele au fost culese prin metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing)
***
Pentru a fi la curent cu ştirile PortalCJ vă invităm să ne urmăriţi şi pe Facebook.